Caglak93 Arkadaşlar 20 günlük bebeğim var sarılık nedeniyle iki saatte bir uyandırıp emziriyordum . Sarılığı atlattık hala iki saatte bir mi emzirmeliyim uyanmasınımı beklemeliyim
Edizbeyinannesi Brnim de 14 günlük bebeğim bende 1,5-2 saatte bir doyuruyorum ama ne zamana kadar bilmiyorum 🤷🏼♀️
Azize1 Uyanmıyorsa bence uyandırmaya devam et en azından 40ına kadar ben 3 ay boyunca hep 2 saatte 1 emziriyordum