Oğlum dört aylık oldu hanımlar. Normalde uyurken açıktığında dahi mız mızlanırdı. Ama bugün derin uykusundan sanki bir yerine bir şey oluyormuş gibi şiddetli şekilde bağırıp ağlayarak uyandı. Sakinleştirmem çok zor oldu. Sonra uyutup dua açtım nazar için vs. Böyle olması normal mi bir yeri mi ağırıyor acaba 😢😢