Kızlar şimdi ben özel işte çalışıyorum doğum yaptım ve 3 ay sonra işe başlayacagım ama 2 ayda yarım gün çalışıp maaşın yarısını işkur yarısınıda işveren veriyormuş ?? Bunu uygulayan varmı? Varsa nereye nasıl başvuru yapıyoruz ayrıntılı anlatabilirmisiniz