damlamirhat Selamlar 4. aya girdik aşı olduk bugün kan damlası verdı o kabızlı yapıyor mu öneriyormusunuz kullanan var mı yoksa başka ilaçmı alayım.
iki_prens_annesi_ damlamirhat ben kullaniyorum kabizlik felan yapmadi paraben icerdigini soyleyenler var biz bi sorun yasamadik ama her gun vermiyorum 2 gunde bi felan veriyorum
Masal20 damlamirhat bizim doktorumuz sağlık ocağının verdiğini tavsiye etmedi Myiron kullanmamızı söyledi onu kullanıyoruz kabızlık problemimizde olmadı
Ceyll damlamirhat Sakın kullanma. Kabızlık yapıyor. Karın ağrısından ağlamaktan baygın düşüyor bebek. Ben newvit aldım. Temiz içerikli her gün 7 damla veriyorum sıkıntı yaşamadık. Ve tek kutuda 2 şişe geliyor.
Masal20 damlamirhat damla sayısını bebeğin kilosuna göre vermek gerekiyor mesela 5 kiloysa 5 damla gibi ben hergün veriyorum bize doktorumuz öyle dedi
Birgul Ben okudugum kadaryla hic kullanilmasi önerilmiyor kabizlik ve icindeki katki maddelerinden dolayi.zaten doktorumuzda ocean vermisti onu kullaniyoruz biz canm
Brna-34 damlamirhat kiloya gore oldugunu düşünmüyorum benim kizim 6 bucuk kilo ama 4 damla vermemi söyledi. Biz kullanıyoruz kabizlik falan yapmadi
iki_prens_annesi_ damlamirhat bana biraz tuhafa geldi benim oglumda 4 aylikken 7 bucuk kiloydu 4 damla dendi suan 8 kilo hala 4 damla
Ceyll damlamirhat içeriğine bakın paraben olmayan katkı, kimyasal olmayanı seçin alın. Doktorunuza da sorun. Benim kullandığımda Demir, su ve keçiboynuzu pekmezi var.
milasmommy damlamirhat kullanıyorum hiç bir sorun yaşamadım aynı şekilde sağlık ocağının verdiği devit damlasınıda kullanıyorum bir kez bile kabızlık ve gaz problemi yaşamadım. Kilosuna göre damla sayısı ayarlanıyor. Biz 5 damla kullanıyoruz ama tek seferde değil. Gün içinde bölüyorum
Sevimli damlamirhat bize doktorumuz içinde paraben olduğu için sidefer marka önerdi onu kullanıyoruz.
Ceyll damlamirhat eczanede pahalı oluyor genelde. Ben trendyoldan alıyorum. Bile bile denemek bile istemedim sağlık ocağının verdiğini. Kabızlık yapmasa paraben olması bile vermemem için yeterliydi. Hiç riske atmadım kendimi. Trendyoldan 2 3 güne geliyor. Kilosu kadar damla veriyorum.
damlamirhat iki_prens_annesi_ valla hemşire öyle söyledi ben bugün kullanmadım eczası arkadaş var ona yazdım bakalım nedicek 🤷🏻♀️
iki_prens_annesi_ damlamirhat yani siz bilirsiniz bazi doktorlar 9uncu aya kadar onermiyor 9 ayda kan sayimi olacagi için her doktor ve ebenin farklı fikirleri var demekki