Merhaba kızlar,
14 aylık bir kızım var. Ek gıda sürecimiz hep çok zorlu geçmiştir. Çok reddettiği şey oldu, allerjik bi bebekti ve yediği bir çok şey dokundu. Karpuz bile pütürlenmeye ve ishale sebep oldu, düşünün.
Dün Trabzon’lu komşumuz keşkek getirdi. Sağolsun, eli kolu dert görmesin, canınızı çektirmek gibi olmasın ama nefis yapmış.
Bebeğime de vermek istedim. Önce blenderdan geçirdim ve huyunu bildiğim için blenderdan sonra tel süzgeçten geçirerek mama kıvamına getirdim.
Çok şükür yedi, ben de duygular şelale tabii.
Anladım ki tadı tuzu yerinde olmayan hiçbir şeyi istemiyor kızım. Direkt reddediyor.
Sizlerden ricam bana bebeklerinizin gerçekten severek yediği tariflerinizi verebilir misiniz?
Bana, sana, ona belki birimize faydası olur.
Benim kızım belki yemez ama herhangi birimizin bebeği afiyetle yer, inşallah. Deneme tahtasına döndük zaten, tariflerinizi denemekten de büyük keyif alırım.
Yeter ki severek yesin çünkü artık çok zorlanıyorum.
Severek yediği tek şey şehriye çorbası, onun dışındakileri yiyene kadar savaş veriyoruz resmen.
Tarifleri bekliyorum🐣