Drnkusum Arkadaşlar ben bu arabayı pek bilmiyorum çünkü ben quinny kullandım ve çok da memnundum ama buda baston arabada en iyi markalardan mis sanırım modeli techno classic tam yatar üzerindeki tüm kılıflar çıkarılıp makinede yıkanabilir sorunsuz kullanılmış herşeyi sağlam frenler vs sıfırı 3500 Muş sanırım arkadaşım onda bir fiyatına verecek düşünen olursa bir sene ara ara kullanmış resimdeki araba kapanınca baston oluyor https://imgyukle.com/i/5kSQQP https://imgyukle.com/i/5kSf56
Berrakalin Drnkusum üstte kalsın , bende maclaren kullanıyorum memnunum ve çok hafif bir araba . Alan çok memnun kalır
Drnkusum Drnkusum kendi ağırlığı 6 kg imiş yenidogandsn itibaren kullanılabilirlik varmış 25 kgye kadr kullanilirmis
Oozzee Esrasya Maclaren 350’ye satılır mı hiç? 3500 yazmış😀 Baston bebek arabalarının Mercedes’i gibidir, çok sağlamdır ve en pahalısıdır Maclaren👍🏻
Drnkusum Esrasya 350 ye verecek evet kendi ağırlığı 6 kg kargo çok tutmaz bence en Max 40 50 TL zaten eşi PTT de çalışıyor uygun şekilde gonderir
Drnkusum Oozzee inanın ben çok yabanciyim fotoğrafını çekeyim diye getirdi biraz önce açmasını bile beceremedim 😂 iki çocuğu var ve araları bir yaş ikiz bebek arabası almak için satıyor 350 çok mu uygun inanın bilmiyoruz ☺️
Oozzee Drnkusum 350’ye mi verecek? Arkadaşına söyle büyük hata yapar, sonra pişman olur. Çok ucuz söylüyor..
Berrakalin Drnkusum bedava ya veriyor ben başka bir rengini 3 bine aldım , geçen gün gördüm 3.900 tl olmuştu .
Oozzee Drnkusum bende de Maclaren baston var, çok pahalı bu arabalar. Böyle 350’ye falan verilmez.. Araştırsın ikinci el piyasasından, fiyatı ona göre versin.
Drnkusum Berrakalin evet sifirlari çok pahalı ama çok yeni bir araba değil temiz kullanılmış sorunu yok ama kullanılmış olduğu için birinin işine yarasin diye uygun verelim dedi
Drnkusum Oozzee şuan ihtiyacı var ama ikiz bebek arabası alacak dediğiniz gibi letgoya baktık en uygunlari bile 500 600 ki zaten pek de yok kimse satmıyor