Bebeğim bugün 1 aylık oldu. 2 saatte bir emzirme meselesi yüzünden bebeğimi uyandırmakta çok zorlanıyorum. 1 ay boyunca 2 saatte bir uyandırıp besledim ama artık uyandırmak çok zor oluyor bıraksam 4 saat filan uyur. Endişelenmem gereken bir durum var mı yoksa normal mi