Bebeğim 2 günlkken 39.5 ateşle küveze girdi enfeksiyondan 2 gece kaldı sonra çıktı. Bebeğimin ateşi hep 37.3 37.5 37.6 civarı bu normal mi şuan 1 aylık oldu. Çocuk doktoru calpol ver dedi 4 saatte bir bu ne kadar doğru anlamadım. Sağlık ocağı da calpol ver dedi tahlilleri temz çıkıyor neden hep 37.5 bilmiyorum canım çok sıkkın