Sezeryan oldum 4 ay önce ama kafama yatmayan birşey var alt kısımda gözüken kırmızı bir çizgi şeklinde kesi var o dış dikişmiş hemen onun üstünde göbek katlanması gibi biryer var doktorum iç dikiş izi dedi ama ablam kuzenim falan sezeryan oldu böyle birşey yok sizin öyle mi