Oğlum 11aylık 3.aydan sonra sütüm gıttı tek göğsüm HIc 1damla bıle yok öbür göğsüm de 1-2yudum anca sonrasında bebeğim sinirleniyor gelemyınce süt ve ıstırıyor devamlı baktı gelmıyor hemen ıstıryor bırakmıyor ağlıyor resmen açıyor morartmış ya memeyi emzık gbı kullanır gece uyur onu çıkarsam ağzından kalkar yanı geceleri 20dk bı kalkar ya acıkıyor emzırmek ıstyrm süt gelmıyor mama verıyorum bıberonla ağlıyor almıyor napmalıyım bıktım bu sütten gelmiyor hıc 😫 emmeyı mı bıraktırsam ki