delibirhatun diş olduğunu sanmıyorum canım benim oğlumun da aynı şekilde 2 yanda da o şekilde şişlik var. 5 aylıktan beri var su an 9 buçuk aylık hala diş falan yok. Araştırmıştım bir ara diş incisi ya da kist olabilir falan diyordu hala geçmedi doktora da götürmek istemedim virüsten dolayı herkes diş diş dedi o yüzden bekledim simdiye kadar ama hala diş çıkmayınca en kısa zamanda götürücem doktora