ikiKudurukAnnesi zibinin omzunu sıkı şekilde yapabilirsin ama gerek yok demişti, çengelli iğneden hiç bahsetmedi ,kaynar Allah’ın izniyle ben çok örnek duymuştum çevrem de hiç üzmeyin kendinizi hatta ağrı yapar mı dedigim de pek yapmaz demişti daha da rahatlamıştım