Kızlar aslında tam manasıyla kabız da değilim sürekli kayısı kompostosu , kefir , kuru dut suyu normal su falan içiyorum ama nasıl ifade etsem çekinerek söylüyorum afedersiniz ilk dışkım hep çıkarken zorluyor ve orayı resmen yırtıyor gibi acıtıyor 😔 ve sonrasında ishal gibi devamı da gelse orayı acıtarak geliyor 😕 buarada sezeryan doğum yapalı 22 gün oldu .. Lavaboya çıkmak resmen kabusum oldu artık moralim çok bozuk geçmiyor bi türlü ne yapmak gerek yada yaşayıp da atlayanlar neler yaptınız yardımınıza ihtiyacım var ? Hemoroide çevirir diye de baya korkuyorum