Almiraaa Kim bana çok gaz yapan, asla yememem gereken yiyecekleri yazabilir ? Bebeğim çok gazlı ne yiyebilirim ne yememem gerekiyor ?
Mkelebek Almiraaa basta kuru fasulye nohut sut ve cig sut urunleri seftali gazli icecekler cay kahve kafeinli icecekler irmikk mercimek aklima gelen bunlar. Gaz yapmayanlari yazsam daha iyiydi😆 yesil sebzeler gaz yapmiyo canimm icecek olarak ben sadece ice tea iciyorm. Bide rezene cayi..kimyon cayi yapabilursin kendin. Pilav makarna ve hamurisleri gaz yapmiyo
mysweetbaby Almiraaa sanırım gazlı bebeğe su içseniz gaz yapıyor :( geçen annemin 1 diş koydum sadece birşey olmaz gazıyla yediğim sarımsaklı yoğurtlu bir salata sebebiyle gece 8 saat falan bitmek bilmeyen ağlama çektik en son kafayı yicem deliriyorum sandım :) şimdi ağzıma sürmüyorum aman töbe
Almirayildiz Mkelebek süt ürünleriyle cayda mı gaz yapıyo canım bende cay bol içiyom ki sütüm olsn diye🙆♀️🤷♀️
Mkelebek Almirayildiz cay bende cok gaz yapiyo. Bunyeyle alakali sanirim. Sut yapmasi icinde su ve uykuuyu tek gecerim
Aras-ve-Annesii mysweetbaby katiliyorm kesinlikle 4 aylik oldu hala gaz sancilarindan çekiyor bebegim su icsem gaz yapiyor galiba
CilekRecelim Ben lohusalıkta neden kilo verildiğini anladım 😂 çünkü herşey gaz yapıyor ve sen hiç bir şey yiyemiyorsun 🥰