SydNhr dünyaya yeni geldi ve sadece sizi tanıyor. O yüzden sizden ayrılmak istemiyor. Farz edin ki hiç bilmediğiniz, hiçkimseyi tanımadığınız bir ülkedesiniz. Bir bakıyorsunuz karşıdan anneniz geliyor. Yanından ayrılır mısınız?
emekleyene kadar hep kucağımda tuttum kızımı. Hiç bırakmadım kucağımda uyudu, uyandı. İyi ki de öyle yapmışım. Şuan 19 aylık. İki dakika kucağımda dursa dünyalar benim olur ama durmuyor işte. Keyfini çıkarın çünkü bu günlerini çok özleyeceksiniz. Mis gibi yumuşacık oh ne güzel🥰