11 Ağustos’ta dogum yaptım 3 kere dikişlerim açıldıgı icin hastanede yatmak zorunda kaldım ve bebegimi emziremedim sütümde baya azaldı mamaya basladık mecburen. Bebeğim 42 günlük kaç saatte bir beslemem gerekiyor? Kaç cc mama yeter? Ve geceleri kaç kere uyandırıp beslemem lazım? Lütfen yardım edermisiniz ne yapmalıyım.