Sanırım tüm annelerin ortak sorunu.. ilklerde sütüm olmadığı için mamayla başladık sürekli emiyordu ama sütüm olmaya başlayınca da sarılık oldu sağıp vermeye başladık
hem mama hem meme gidiyoruz hala. 2 saatte bir 70 cc veriyorum genelde anne sütü alıyor arada emiyor
nedense sütümün yeterli olduğuna ikna olamıyorum ne kadar çektiğini gözümle görmediğim için sanırım doyduğunu anlamıyorum da galiba çünkü sürekli huysuz
mama veya biberonla süt aldığı zaman daha sakin ama yine emmek de istiyor tabi emzik de kabul etmiyor pek keyfine göre.. anlayan birileri vardır umarım 27 günlüğüz bu arada