Serass Arkadaşlar bebeğim kabız demiştim 1 haftayı geçti napcam bilmiyorum doktora gittik en son çare lavman yaptı o gün lavmanla içini boşalttılar ama hala kabız napcam bilmiyorum yapmıyor bir türlü masaj filan da yapıyorum zeytinyağıyla yaşayan anneler
Aselmelekk Serass 6 7 tane kuru kayısı 1 su bardagi suyla hafif yumusayana kadar kaynat blenderda pure haline getirip yedirebilirsin benim bebegimd3 surekli kabiz oluyo tek cozum bu oldu bebegimde
Berrinsoyagazi14 Serass kayısı bulun çok iyi geliyor eğer mama veriyorsanız Aptamil comformil verin inanılmaz işe yarıyor
Semilay Serass zeytinyağı ekleyin her püresine o zaman cıkabiliyorlar ben öyle yapıyorum benim kızımda çok zor çıkıyor armut püresı verdigim zaman azda olsa cıkabılıyor bir haftadır armut püresi veriyorum inşallah sendede işe yarar
Serass Berrinsoyagazi14 mama vermiyorum anne sütü alıyor yedikleri birsey kabız yaptı kan ilacı da yapmış olabilir diyorlar bilmiyorum Li geçmedi bir türlü
Serass Semilay bütün yediklerine ekliyorum zeytinyağı içiriyorum da bakalım ne zaman yapar şimdi kayısı ezdim yedirdim inşallah işer
Serass Semilay alışkanlık etmez mi acaba dürterek yaptırmak ? Birde keten tohumu tozu okumuştum bir yerde acaba verdiniz mi hiç ?
Semilay Serass ben zaten tek bir kere yaptım ondan sonra kendisi yaptı ama hep armut püresi veriyorum o basaklari çalıştırıyor diye biliyorum keten tohumu hiç vermedim