Seli_m 5.ayda bebeklerinizle nasıl vakit geçiriyorsunuz? Sıkıldığında Neler yapıyorsunuz? Hangi oyunları oynuyorsunuz?
CemreKerem35 Seli_m kocaginizda müzik açık dans edebilirsiniz ritim duygusu gelişir . Oğlumla bunu çok yapardık 8 aylıkken bir mağazada çalan müziğe eliyle ritim tutuyordu bir çift görüp çok şaşırmıştı nasıl doğru ritim duygusu diye 😅 Yere battaniye serip karşısına sevdiği nesneleri koyup ilerlemesini sağlayabilirsiniz bu çok faydalı kasları için . Değişik sesler çıkaran hışırtı yapan poşet vb şeylerle oyun yapabilirsiniz . Evde sevdiği bir şişeye mercimet nohut vs koyup çıngırak yapıp önüne koyabilirsiniz ona değişik gelecektir.
Tosdikannesi Seli_m bu ara babasi ucak ucak yapiyor ben kac kac kac gibi sesler cikariyorum ona cok kikirdiyor yuzumu kapatip ce eee yapiyorum eliyle uzanip acmaya yelteniyor guluyir aynaya bakmayi cok seviyor bu ara kendini gorup gülüyor Hoppala aldik gunde 5 dk icine koyuyorum cok ziplamiyor ama oyuncaklarini onceliyor dokunuyor zeka kartlari var kucagimda kizimi aliyorum kartlari gosteriyorum inceliyor kitap okuyorum kitabi okurken resimli tarafina kizima gosteriyorum inceliyor kendi yatagimizda yatiriyorum dönmeye calisiyor her an oyun turetmeye calisiyoruz ama aksama dogru sikiliyor o zamanlarda da babasi balkona cikarip disari izletiyor hava aliyor biraz
Vinividiviciii Seli_m Bir tepsiye magnetleri yapıştırın önüne koyun tek tek çıkarsın Suyun içine oyuncaklarını atın hem suyla oynar hem oyuncaklarını çıkarır Keşif sepetleri hazırlayabilirsiniz Süt saklama poşeti yada kilitli poşetlere Traş köpüğü,duş jeli,şampuan koyup elleri ve ayaklarıyla dokundurabilirsiniz.🥳
Deletedmom348 Seli_m Masal okuyup şarkılar söylüyordum. Bu aktivite doğduğundan beri hiç değişmeyecek ileriki zamanlarda da olacak. Oyun halısını değiştirdim büyük bişey aldım. Konuşuyorum her gün farklı bir konumuz var🙂 Hışırtılı kartlar aldım. Onlarla oynuyoruz. Sayılar meyveler görseller gösteriyorum anlatıyorum. Ayna da dans ediyoruz. Beraber yatıyoruz ve ona gelecek ile ilgili planlarımı anlatıyorum. Kendi adıma olanları. Ellerini yıkıyoruz. Kitap açıyorum önüne sayfalarını gösteriyorum. Klasik müzik vazgeçilmezimiz.
Seli_m Yokmu 5 aylık bebeği olanlar, ben bazen zorlanıyorum bebeğimi oyalamak konusunda, sıkılınca çok mızmızlanıyor
Seli_m CemreKerem35 dans etmeyi denerim)) diğerlerini genelde yapıyorum ama biraz oynadıktan sonra sıkılıyor farklı şeyler istiyo ))teşekkürler fikirleriniz için
Tosdikannesi Seli_m baska alternatif oneren olursa bizlerede faydali olur bebisler yazi yasayamadi covid kaynakli simdi kis geliyor nasil zaman gecirilecek bilmiyorum haftaalrca disari cikmiyoruz bisey olacak korkusuna
Vinividiviciii Seli_m İyi oyunlar bide evde kinetik kum yapmıştım ben onuda elleriyle muncıklayabilir hop duyusal gelişim oyunu oldu 🤣
Seli_m Vinividiviciii yapmaya çalışırım o zaman çok seveceği bişey olduğunu tahmin ediyorum hopur hopur yer benimki😄😄
Seli_m Deletedmom348ne güzel) ben ktap açınca sayfaları koparıp ağzına götürmek istiyor izin vermeyince de yine ağlıyor😄teşekkürler☺️
Deletedmom348 Seli_m Kendiniz okuyun isterseniz ona vermeden. Benim kızım da yırtmaya çalışıyor fakat bu sefer ben kendim çeviriyorum sayfaları yırtmasın diye. Ama yırtacak yani bir gün
Seli_m Deletedmom348 öyle yapıyorum ama elimde ne görse hemen ağzına almak için çabalıyor, bakalım kitap olmasa da diğerlerini deneerim, yine de farklı fikirler olması güzel, bazen çok yorulunca, bebek de mızmızlanınca insanın aklına bişey gelmiyo))
Ayseklc06 Seli_m aynen bizimkide koca kalın karton kitabı bile ağzına sokup yemeye çalışıyor,ama normal miş bu aylarda ağzıyla keşfetmek istermiş bebişler..