Eliffmomm 20 yıllık tiryakiydim hamile olduğumu ogrendigim an bıraktım ve bu daha icmedim. Bir iki kez dayanamadigimda yaktım ağzımda tuttum içime cekmedim ama tekrar gelmedi. Hala canım istemiyor mu? Köpek gibi istiyor ama evladımı düşünüyorum ben vazgeciyorum. Herkes aynı olacak diye bişey yok bu beni mükemmel de yapmaz olmayı da istemiyorum ama yorumunuza yazmak istedim sigara tiryakisi olup linç edecekler de var ben başındayım. Bebeğinizin sağlığını riske etme ihtimalini var, bunu emin olun göze almazsınız ama bişey olmaz hissi insanı gevşetiyor… Kendi alıp eline içse kizariz yani değil mi?
Tatildeydik geçen hafta, kızım 19 aylık eşim bırakmadı sigarayı kızımın yanında (açık havada) içer, kumsalda sigara uzmaritlerini buldu ağzına tutuyor icim gitti… Hoş degil gerek yok ama kimse kimseye karışamaz ne diyelim hep sağlık olsun