Gamze38 benim bebeğim de 19 günlük ve karnı semsert oluyor gazdan uyanık olduğu her an ağlıyor :(( cekilmemis kimyon çayı hem ben içiyorum hemde ona çok az veriyorum beslenmeden sonra sırtına pıt pıt vurup sivazliyorum gegiriyor filan uyuyor sonra ama tam anlamıyla gaz cikartamiyoruz bilmiyorum böyle nolacak çok ağlıyor sesi kisiliyor artık ağlamaktan