Kızlar 1 ay 15 günlüğüz dün bebeğim süt içtikten 1 saat sonra uyudu ve tükürüğünü yutamadı boğazında kaldı nefes alamadı çok korktum napacağımı bilemedim sırtına vurdum olmadı kaldırdım ters çevirdim olmadı ne nefes alıyor ne ağlıyor sadece bakıyor elim ayağım titriyor çok kötü oldum şok geçirdim ya bebeğim nefes alamazsa sonra eşimi aradım eşim elini ağzına sok dilini bastır dedi yaptım midesi bulandı ağlamaya başladı eşim geldi sakinleştirdi. Ama yine olacak diye öok korkuyorum psikolojim bozuldu. Çok korktum sizde yaşayan varmı ne yapmak lazım durumda..