Kızlar derdimi anlatmaya çalışcam. Gerçekten yıldım çünkü. 1 2 haftadır falan olan şey bu. Kızım 2 ay 25 günlük. Gece güzel uyuyor 5 gibi kalkıyor emiyor Bi iki saat uyuyor. Uyanıyor Bi daha emzirip uyutuyorum. Sadece memede uyuyan bir bebek. Emzik biberon kabul etmiyor kesinlikle. Tekrar uyandığı zaman emziriyorum uykuya dalamıyor. Sinirlenir benimle boğuşuyor. Emmek istiyor ağzına sokup 2 çekip kafasını geriye ittiriyor ayaklarını kollarını çırpıyor ağlıyor. Sakinleştiriyorum aç kız meme istiyor gözlerini ovuşturuyor. Tekrar emzirmeye kalkıyorum ama emmiyor ağlıyor uyumak istiyor uyumuyor ağlıyor. Kalkmak istiyor kendini kaldırıyor. 2 3 saat sürüyor böyle. Kucağımda sallayarak zıplayarak emzirmeyi deniyorum onu da kabul etmiyor. En son direnecek gücü kalmıyor. Bırakıyor kendini memede doğru düzgün emmeden uyuyakalıyor. Sabah akşam bunu yaşıyorum gücüm kalmadı artık. Oynatıyorum. Müzik açıp dans ediyoruz falan ama bu da alışkanlık olcak. Meme reddi mi yaşıyoruz bilmiyorum yaşarsak çok kötü olur çünkü mamaya da geçsem biberon almıcak. Kafayı yicem artık. Ne yapayım ne edeyim nasıl bir yol izleyeyim kızlar yardım edin ben tükendim 😵