( cok uzun yazmısım kusura bakmayın ya 😔)ya kendi çocuğumdan yakınıyor gibiyim ama neler olduğunu anlayamıyorum. emerken kendini kaskatı ediyor belini geriliyor yay gibi yatarak emzirip uyutmaya calısıyorum o zaman da öyle. Güzel güzel uyuyan kızım uyumaz oldu. Gündüz artık yanında yatsam bile en fazla 1saat uyuyor gündüz uykuları toplasan 3-4saat etmez. Gece de en erken 22de daldırabiliyorum uykuya onda da basında bekliyorum 23.23-30a kadar ağlayarak uyanıyor emzirip şansım varsa tekrar daldırmak için ama yoksa haydi bakalım tekrar pilates topunda zıplamaya kucağıma alıp zıplamaya baslicam kucağıma aldığımda tekrar belini kaskatı ediyor direniyor. Atak haftası hesaplaıdğımda daha 8 gün olduğunu söylüyor ama inşallah ataktan dolayıdır. Gece uykusuna tam anlamıyla 23:30-00 gibi dalıyor sabaha karsı 3.30-4 te geri uyanıyor sabah altıya kadar yok uyumuyor pilates topunda manyaklar gibi ninni söyleyip zıplıyorum hamak aldım orda sallıyorun kolik müziği açıp ama bana mısın demiyor ellerini emip sıkılırsa da ağlayıp bağırıyor. 😣 öncedne birsey yapacağımda oyun halısına yatırırdım bi yirmi dakika simdi ordaki oyuncakları tam kavrayp ağzına sokamadğı için sinir krizi geçiriyor resmen aağlıyır mecbur alıyorum. Tüm gün nasıl oyalayacağımı sasırdım yatakta kollarının üstüne bırakıyorum alıssın diye sonra sağa sola döndürüyorum alıssın diye. Oyuncağıyla oynatmaya calısıyorum Gene sinir oluyor ağzınq girmediği için hepsi. Evin içinde dolanıyoruz kucakta (kilosu da yükseldi biraz sırtım belim zaten kopuk) ama 100metrekare ev dolan dolan nereye kadar. Dün dısarı cıkardım yarım saat en fazla onda da ağlamaya basladı.uyku desen yok. Cocuğuma neler oluyır ne yapmam gerek hiç bilmiyorum sakn oluyorum sakin davranıyorum. Sürekli kıpırdamaya calısıyorum hareket halinde olmaya calısıyorum ama artık yemek bile yedirmiyor. Pilim bitmek ÜZere. Uslu uslu duran uyuyan bebişimin o huyları kayboldu sanki 😔😔😔 amma yazmısım hakkınızı helal edin.