Minnakanne1 Merhaba arkadaşlar oğlumun sağ kalçasında 43gunlukken yapılan testte tip2a kalça yazmışlar doktor 1ay sonra kontrol çift bez bağla düzelir dedi içim hiç rahat degil basına boyle bi durum gelip düzelen var mi acaba
CansuveCan Minnakanne1 bize doktorum şiddetle taktırmadı çift bez. Biz hiç bir şey yapmadık 15 gün sonra gittik düzelmişti
Baloglum93 Minnakanne1 canım çift bez bağla iki bez arasına küçük bi havlu koyabilirsin bacakları aynıı kanguruya koyduğumuzda ayrık duruyor ya öyle durması lazım böle yaparsan kısa sürede düzelicek merak etme korkmana gerek yok
Dlkgrsy Minnakanne1 merhabalar. Son durumunuz nedir acaba? Daha sonraki muayenelerde ne çıktı? Bebeğim şuan 2 ay 12 günlük. 3. Ayda görüşelim dediler ama ben bekleyemiyorum. Bir an önce önlem neyse almak istiyorum
Ebrareylulll CansuveCan peki canım benim kizimdada vardı geçti çok şükür çift bezle şimdi 3 aylık kanguru kullanabilir miyim sorun olurmu
CansuveCan Seherliva29 tam hatırlamıyorum ama tip2a dediler ortopediye gittik normal dedi tip2a önemli değil dedi sonra çift bez tak dedi bende kendi doktoruma dedim asla ama asla takma dedi. Sonra memlekette başka dr gittik tip1a olmuş o da normal bir şey yok dediler
Seherliva29 CansuveCan bizede doktor çok önemli değil ama önlemini almak gerekir dedi bacaklarını sürekli ayrık tut dedi bizim de iki hafta sonra kontrolümüz var
Minigimm2020 CansuveCan sizin bebeginiz sag sol kalca nasılsıdi 55 60 benimki ve bez bahla 1ay sinra gel dedi
Minnakanne1 Dlkgrsy canim oncelikle geçmiş olsun cift bez bagla demisti doktor sonra baska bi doktara danistim gerek yok dedi geçti cok sukur insallah darisi size olur