Günlerdir o kadar post açtım ki….
Bugün 3 ay 5 günlük olduk netten bakınca atak döneminde çıkıyoruz bu atak ne zaman biter aglicam artık eskiye döner mi bebeğim uykusu varken o kadar çok ağlıyor ki uyutmaya çalışıyorum yine agliyor boğazı kuruyor artık ağlamaktan bı türlü uykuya gecemiyor ne yapabilirim kızlar öneriniz var mı uyku eğitimi akşam ise yarar mı