balporsuguu Merhaba kızlar,ben 36 günlük lohusayım kanamam durmustu ama tekrardan kirmizi kanama basladi.Adet olmus olabilir miyim acaba.40 cikmadan adet olunuyor mu bu konuda hic bilgim yok
Kubratani balporsuguu ben lohusayken kanamam çok olmadı kanamam bitti bi hafta sonra yine bi kanamam başladı karnım şişti ağrılarım oldu doktoruma sordum 40 başı olmuşsun dedi yani 40 çıkmadan adet olmuştum doktor tesbitli 😂
123poyraz Adet değil bence cnm bende 40 çıktıktan sonra tekrar kanamam oldu 1 hafta ondan sonra kesildi
balporsuguu 123poyraz akintim beyaza donmustu bir gunde koyu kirmizi gorunce adet mi diye dusundum canim