Günaydın arkadaşlar, bebeğim için denemelik BİM’in bezini almıştım ama mennun kalmadım kiyaef değiştirmekten gına geldi sızdırma yapıyor, bende Sleepy almayı düşünüyorum ama 1 numara çok küçük diyolar 1 numara mi 2 numara mi almalıyım ? 1 hafta önce hastaneden çıkarken bebeğim 3 kiloydu.
Teşekkürler 😊