Besteninannesiii [url=https://hizliresim.com/y4gYIo][img]https://i.hizliresim.com/y4gYIo.jpg[/img][/url]
Besteninannesiii Anneyeni bugün gece 1 hafta oluyor. Fotodaki gibi kendi halinde uyuyor asla dokunmuyorum
Lina270720 Besteninannesiii bende Sema hanımı araştırıyordum ki sizin yorumunuzu gördüm çok mutlu oldum. Kaç günlük KİT aldınız ve bebeğiniz bu eğitimde çok zorlandı mi çok merak ediyorum benim bebeğim daha 2 aylık ama uykuya dalmakta ve uyumakta çok zorlanıyor. 4. Aydan itibaren eğitim alınabiliyor diye biliyorum o yüzden başladım araştırmaya.
Besteninannesiii Lina270720 kitin günü olmuyor , süreli değil sanırım. Zaten kendiniz uyguluyorsunuz. Ben sallayarak uyutuyordum ondan kurtulduk çok şükür, bir de kısa uykular azaldı neyseki
Lina270720 Besteninannesiii çok sevindim canım benim benim kızım daha 2 aylık ama araştırma yapıyorum şimdiden teşekkür ederim 🙏