226anne-26 Kızlar hangisi daha iyi süt arttırmak için daha faydalı ve kesin işe yarıyor dediginiz hangisi
226anne-26 Giraysmom20 benim kızımda sütüm cok az valla 3 oglum var ama hiç süt problemi yaşamadım kızımda yaşıyorum 18 günlük daha ve sütüm az
226anne-26 Tugceva bende almayı düşünüyorum inşallah işe yarar. Bende de cok sütüm oluyor Du ama kızım da sütün cok az
226anne-26 Elifhanim anladım bende almak istiyorum daha önce hiç kullanmadım ilk defa kullancam peki sürekli alıp kullanmak mi gerekiyor kullanıp bıraktınız mi sütünüz de azalma oldu mu
Elifhanim 226anne-26 4ncu aya kadr faln kullandm 6nci aydan snra zatn sut otomatik olarak azalmaya basladi
Ce_Ce İkisini birden kullanan tecrübeli anneler düşünceniz nedir? Ben sadece bestlak kullandım ilk gün baya fark etti sonra sanki normale döndü yada ben öyle hissettim