Merhaba güzel annelerimiz.
Kızım üç aylık boynunu çok rahat tutuyor ama sola doğru eğik tutuyor yani yetişkinlerin boynu tutulur ya o şekilde duruyor devamlı. Dün farkettim. Sizde buna benzer bir durum yaşadınız mi? Yaşayan annelerimiz ne gibi tecrübe ettiler