Defneannesi_ 1 yaşta menenjit yok. Kabakulak, kızamık, kızamıkçık, su çiçeği, zatürre canım. Bizim yüksek miktarda yumurta alerjimiz olduğu için alerji bölümünde yaptırdık önce sırtında denendi. Tepki vermeyince yapıldı. Çok şükür aşı sonrası bir sıkıntı yaşamadık. İnşallah siz de yaşamazsınız. Ben çok korkuyordum.