Şehir değiştirdik İstanbuldan batmana Eşimin babası vefat ettiği için bilmiyorum nasıl üşüttü klima falanda açmıyordum camlar açık olduğu için dir diye düşünüyorum kızımın resmen sesi değişti nefes almakta zorlanıyor tıkalı Serum uyguluyorum ara ara akıyorda ateşi yok ama halide yok sağlık ocağındaki Hemşireyi aradım ateşi olmadığı müddetçe getirmene gerek yok dedi ama ne biliyim ilk çocuk insanın içi rahat olmuyor hırıltısı böyle gelince ciğerlerinimi üşüttü acaba demedende duramıyorum sizce getirmelimiyim tavsiyeniz varmı başınıza gelen Ve burasıda Güneydoğu vakaların en yüksek olduğu yer gitmekte istemiyorum hastaneye :(