Merhaba herkese günaydın. Oğlum değişti sanki yerine başka bebek geldi. Herşeye ağlıyor bu kadar ağlak değildi. Aklı fikri memede resmen ağzı açık geziyor memeyi arıyor. Çok değil 1 hafta öncesinde doyururdum karnını doyduğunu hissedince yavaşça çekerdim memesini sakın dururdu. Şimdi memeden kendisi ayrılmıyor çığlık çığlığa ağlıyor. Böyle sinirli bir bebek oldu. Atak dönemi nasl oluyor niye oluyor hiç bilmiyorum ama ondan mi acaba ? Kendisi 3 ay 10 günlük. Şimdiden teşekkür ederim herkese