20 günlük oğlum 8-9 günlükten beri gaz problemi yaşıyor.Ne uyku kaldı ne kolumda bacağımda derman.Hergünüm migren ataklarıyla geçiyo.Sab simplex asla işe yaramıyor sadece iki üç gün rahatlattı bizi sonra yine aynı terane.İnanın gece boyu bir saat bile uyumamıştır sürekli ağladı canım gitti artık.Masaj yapıyorum,karnına sıcak kompres yapıyorum,altını açıyorum mendille poposunu uyarıyorum bana mısın demiyor,o kaka bi türlü çıkmıyor.Çocuğun düzeni mahvoldu ne emebiliyor ne uyuyabiliyor ne huzuru var.Artık ben de delirmek üzereyim yalvarıyorum size bana bi çare söyleyin yavrum kakasını yapsın.Kendim de ayrıca benim gazımı alsın diye gasicon kullanıyorum,onun dışında yediğime içtiğime de çok dikkat ediyorum ama engel olamıyorum 🥺