SydNhr bizde 28 günlük olduk ilk zamanlar şekeri düşük olduğu için veriyorduk benim de tabi sütüm azdı sonradan normale döndü. Sağlıkocağında ki hemşire ve kendi doktorumuz bırakabilirsen bırak mamayı dediler. Hemşire de çocuğa şekerli bir şeyi verirsen uyur zaten direk ağırlık çöker bize bile oluyor demişti. Bende yavaş yavaş kestim saatte bir yarım saatte bir emzirdim hep. Hem sütüm çoğaldı, hemde daha sonra kendi bile istemedi mamayı verdik yemedi. Şuan sadece emziriyorum.