Ervaereli11 Oğlum 4 ay 3 günlük hep uyanık hep ikinir gündüz hiç uyumaz gece saat 10 da uyur sabah tam 6 da uyanır ikinir kimlerin böyle neden böyle yapiyo uykusuzluk tan öldüm
Nur_emir Ervaereli11 atak haftasında olabilir yaa gazi olabilir canım zaten 4. Ay atağı zor geçer biraz sabir geçecek
Ervaereli11 Nur_emir atak 13 gün kalmış Dior ama yeni 4 e girdi 4 ay 3 günlük ama asi yaotigim gndennberi daha erken uyanır
Nur_emir Ervaereli11 gaz masajı yap canım ben çok ilaç kullandım hic birisi ise yaramadı sürekli masaj yapardım şuan 10 aylık halada yaparım masaj yapmaya basladigim dan beri hic sorun yaşamadım
Ervaereli11 Nur_emir normalde 3 ayda gaz bitiyomus niye bitmedi sence cnm ya ama doğduğunda o kdae.gazliydiki hayatım zindan olmuştu her dk her dk ağlar morsrirdi resmen