Nazlimom canım üsttekini ben kullanıyorum, alttakini görümcem kullanıyor. üstteki daha ince, alçak eşyaların altına daha kolay giriyor. ayrıca paspas özelliği var, süpürmenin yanında siliyor da. alttakinin sarjı daha uzun süre gidiyor. haliyle süpürmeyi daha hızlı bitiriyor. onun dışında çok önemli bir farkları yok. hangisini alırsan al çok mutlu olacaksın 😬 şimdiden hayırlı olsun, güle güle kullan 🙏