Berfin_kycn Kızlar o kadar pahalı ateş ölçer alamıyacam malesef normal bir fiyatta kulaktan mı temassız anlından mı yoksa koltuk altından mı hangisini önerirsiniz en iyisi hangisi acaba 🥰
NilsMomm Berfin_kycn bız temassız aldık ama kesinlikle koltukaltı olanı daha garanti.o kadar para verdik sonra gittik koltukalti aldık.chicconun 40 liraya aldık trendyoldan koltukaltı olanını
Berrinsoyagazi14 Berfin_kycn dr en iyisi kulaktan ölçeri söyledi onu aldım koltuk altından bebek durmadığı için bazen yanlış sonuç verebilir demişti kulaktan ölçen kullanıyorum
bianneeee Berfin_kycn yok canım eczane den verirler direk 15-20 TL gibi bi sey zaten temassizlara güvenemiyorum
bianneeee Berfin_kycn e bebekten almıştım 129 TL ye bı tane yani hep farklı olcuyordu koltuk altı aldım daha net sonuç veriyor için onda rahat ediyor
tellibaykus En iyi ve doğru ölçen Braun kulaktan olcer ama pahalı ne yazikki 🤦🏼♀️ doktorum koltuk altından olcenler birkac derece düşük gösteriyor güvenmeyin demişti bana Berfin_kycn
Berfin_kycn tellibaykus tam tersi derler alından olanlar düşük ama en iyisi dediğin gibi kulak ama birsz pahalı
minikbirbal Berfin_kycn wewell kulaktan ateş ölçer hiç yanlış çıkarmadı şimdiye kadar biz aldığımızda 210 tlydi şuan 300 sanırım