Mommyy70 Son bir kaç gündür dikkatimi çekti bir buçuk ayligiz bebeğimin ayak tabanları renksiz elimle bastiriyorum sanki kan gelmiyor gibi bastığım yer beyaz oluyor yine anlamadım bazen elleri de öyle oluyor eldiven taktigimda.
Kosem_hanm6 Mommyy70 Daha çok miniksiziniz hani derler ya onun kani ne canıne cok normal eger ayaklari hep soguk yada mor degilse rütin ana saglik kontrollerinde dile getirebilirsin ki daha bir ay once topukdan kan alip testi yapilmistir sorun olsa soylerlerdi