Oğlum 13 aylık ve yaklaşık 3 ay önce hamile kaldığımı öğrendiğim için emzirmeyi bıraktırdım. 1 hafta kadR alt katta kalan babaannesinde kaldı ve ayakta uyutularak veya çarşafta sallanarak rahat şekilde memeden kestik, tabi doğduğundan beri bebeğim ayakta sallanmaya alışık. Şimdi babaannesinin evinde beşik şeklinde salıncak kuruldu. Heveslendiler kırmak istemedim bundan dolayı ara ara orada uyumasına müsade ettim fakat şunada bebeğim gece gündüz salıncakta sallanarak uyumak istiyor. Gündüz uykularını evde yaptırmaya başladım fakat gece ne yaparsam yapayım salıncak istiyor ve muhtemel saat 3 gibi aşağı iniyorum ve salıncakta sallayıp uykuya devam etmesini sağlıyorum. Bebeğim doğmadan sallama işine son vermeyi veya evde uykuya alıştırmaya çalışmak istiyorum, tavsiye ve yardımcı olur musunuz? Benzer hikayeleriniz deneyimleriniz var mı ? Gerçekten evimde gece uyumayı özledim.. ( uzun oldu kusura bakmayın ve linç etmeyin lütfen. Gerçekten zor durumda kaldım)