ElaEsma Kızlar bebeğim 1 Aylık oldu hala büyük tuvaleti çok sulu ishal gibi çok emziriyorum, kendim katı yesem bile ben kabız oluyorum bebeğimin büyük çişi aynı hep cıvık bu şekilde olan varmı? Bu durum geçicimi? Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum teşekkürler kızlar 🥰
bebisimbenm ElaEsma cok normal canim..sadece anne sütü iste hele daha da normal😊 benm.kuzum 3 5 aylik.oldu yeni yeni sulu kakasi azaldı gibi.
zelihacakar ElaEsma ilk 1 ay bende ishal mı birşey mi dokundu neden böyle derdim. Normalmiş 2 ay 5 günlüğüz Yen'i Yen'i katılaşmaya başlıyor. Gayet normal
Mervclk ElaEsma normal anne sütü aldığı için öyle kızım da hep mukuslu sıvı kaka yapardı 6 aylık şuan ek gıdaya geçtik katı yapıyor artık
ElaEsma bebisimbenm evet canım sadece anne sütü ile besliyorum ne biliyim ya çok sulu cıvık geliyor bana teşekkür ederim cevabınız için 🥰
bebisimbenm ElaEsma normal canim yaa bizler acemilikten herşeyi sorun gibi bakıyoruz 😊 mesela benim oğlum da 3.5 aylik 3 gundur yapmadı ilk defa buda normalmis bakalm daha neler gorcez😊
aysldsncli Kızım 4.5 aylık hala aynı cıvık doktor normal dedi sadece anne sütü aldığı için zaten ishal olsa günde 8 10 defa kaka yaparmış canım