Aysima1234 Merhaba sma mama kullanıyoruz bir hafta oldu kakası yesıl yapıyor normal mi acaba bu durumu yasayan varmı?
Nebociim Aysima1234 damla kullanıyorsanız onlar da yapar bende sma kullanıyorum öyle bi problem olmadı
Elffnrr Aysima1234 benim bebeğim emigi halde yeşil kaka yapıyor ve sürekli şu ana kadar bir sıkıntı olmadı. Doktor kontrolündeyiz tabikide
havos Aysima1234 bizde sma kullanıyoruz ama böyle bir sorunumuz olmadı hiç yeşil kaka yaptığında çok endişenlemiş hemen doktorumuzu aramıştım mutlaka yeşil bir şey yemişsinizdir dedi yediklerine dikkat et bir bak bakalım yediklerinden mi
Aysima1234 Nebociim ocean kullanıyorum d vitamini ama hipp ile BAsladım onda sarı kaka yapıyordu ve yine vitamin vardı
EmineAhlas Aysima1234 hafif üşütmüş olabilir normal demişti doktorum biz sma kullanmıyoruz mamadan değildir canım
TospikOglusum Aysima1234 canım bende günde 1yada 2kez veriyrm mama ama olmadı bizde ya yediklerindendir,ya demir hapindandir yada üsutmussunuzdur.en iyisini doktorunuz bilir
yaseminyaren Aysima1234 Sma kullanıyorum Ben de ama bazen bizim de yeşil olabiliyo kakamiz bende Üsutuyor sanıyorum