Dogum. Olali. 1 sene oldu alt tarafim. Artik. Daha cok. Agirmaya basladi normal. Dogum. Ama. Baya zordu. Baya da diktiler da. Bunara zor. Yuruyorum. Bazen. Bucak. Gibinde batiyor
Nedenini bilen. Var mi bikere doktora. Sormusdum. Bukadae degidi. Domtor. Normal. Demisdi yardimci. Olabilirmisiniz💞💕🌼