Normal doğum yapalı 8 ay oldu .Hamilelikte de geceleri uyutmayan şiddetli bel ağrılarım olurdu doğurunca geçecek diye kendimi teselli ederdim ama değişen hiç bişi olmadı .Benim gibi aynı durumda olan var Mu? Doktora görünmem gerekiyor mu acaba yoksa normal mi ?