Arkadaşlar lütfen cevap verin. Bugün yakınımın korona olduğunu öğrendim biz tam 7 gün önce görüşmüştük. Şuan çok kötü oldum duydun kaynat sular döküldü başımdan annemi babamı kızımı düşündükçe mahvaluyorum. Bir bilgiye sahip değilim bize de bulasmismidir bulasmamismidir bilmiyorum. Belirtilerden 72 saat önce görüşmelerde görülüyormuş gibi bir şeyler duydum doğru mu bilmiyorum bir bilgiye sahip varsa lütfen aydınlatsın. Lütfen..