Kızlar bugün oğlum bian da küstü ve bi çığlık attı 4 buçuk aylık öyle bi ağladı ki ne yaptıysam susturamadım çatlayacak diye korktum bi ara nefes alamadı morardı hemen kaynanamları aradım hastaneye gittik çok şükür doktor çok ilgilendi bide oğlumda hırıltı vardı balgam gibi onu da atamıyordu güzelce muayene oldu göğsünün tomografisini çektiler bileğine bisey bağlayıp kanındaki oksijeni ölçtüler sonra doktora gittim 1 saat hava alsın dedi 15 dk aldı havayı orda da ortalığı inletti doktora götürdüm fitil verelim dedi fitilden sonra biraz rahatladı calpol ile antibiyotik verdi yarında ultrason gidicez. Kızlar okadar korktum ki Allahım şuan bile elim ayağım titriyor. Midesinde kadarcık gaz varmış ki yavrumun midesine vurdu resmen tahtaya vurursun da tok bir ses çıkar ya öyle ses cıktı bak annesi gazi gördün mü dedi. Güzel anneler başına gelen var mı hemen atlatır dimi bugün okadar caresizdim ki ilk defa böyle birşey oldu bende seviniyodum şükür oğlum hastalanmadan büyüyor diye. Hemen geçer dimi bu. Ilk defa ağlarken gözlerinden bukadar yaş geldi. Dualarınızı eksik etmeyin nolursunuz teyzeleri.😔