Deletedmom420 Hayırlı geceler olsun herkese 3 aylık bebegim var emzirirken aç karnına bunların çayını yapıp içsem bi sorun olurmu içenler varmı? maydanoz çok güzel ödem attırıyor ama int baktım bebekte ishale neden olabilirmş
Mom299 Deletedmom420 benimde kaldı kilom ben 6.7 aylıkta baslıycam ek gıda yedirdigim zaman yoksa baska türlü gitmez bu kilolar 🤪
Papatyaseverr Deletedmom420 emziriyorsan eğer sütü azaltıyormuş maydonoz ben öğrendikten sonra maydonoz yemeyi bıraktım dereotuna ağırlık veriyorum 🌸
Okannese Deletedmom420 emzirirken yediklerine dikkat et bol su yürüyüş acayip kilo verirsin extra birşey yapmaya gerek yok bnce 87 hamile kaldım 94 kilo ile doğurdum 2 aylık bebeğim 83 düşmüşüm
Mom299 Deletedmom420 canım ben de 55 kiloyla hamile kaldım ama şimdi 74 düm yapcak bişey yok önce bebişler sonra biz zayıflarız evel allah sen takilma kiloya boş ver azmin varsa hallolur ben kendimi öle terkin ediyorum insalah zayıflarım öle böle
Asyaaihsnser Maydonozu mayonez diye okudum meraktan geldim mayonezli çayı mi varmış diye bunlar hep yorgunluk uykusuzluk belirtisi 😅