14 aylık oğlum uykudan uyandı ve biraz emzirdim huzursuzlandı ve babaya gitti, bana gelmemek için ağladı.. saçımı salmıştım ama tanımadı mı ki dedim topladım biraz sakinledi yine ağlamaya devam etti. Babasının kucağında evde sakinleşerek geziyor.. çok zoruma gitti ya var mı böyle yaşayan