havos Oglumteksebebim canım bebeğin ne kadarlık doktorumuz ilk aylarda burnu ve kulaklarıyla uğraşmamalı gelişim sürecinde yapısını bozmamak için demişti
eslemsiii Oglumteksebebim ben bi kere temizlemiştim uyurken ama 6 aylıktı o zaman. Hiç aklıma bişey olabileceği gelmedi valla yaptım o an bi sorun olmadı hiç 🤷🏻♀️
Gulsah16 Uyurken yapman bebeğini daha çok rahatsız edecektir.rahat nefes alamadığı için ağlayıp uyanacaktir beklemelisin
Oglumteksebebim _tospikannesi yapmıcam ztn pek de yapma taraftarı değildim acaba olur mu dedşm ama riske gerek yok sağolun
Hilal_154 Oglumteksebebim uyanıkken yapmalısınız, uyurken çok çok korkar, doktorumuzda hastanede yattigimiz sürece uyandırıp yaptırmıştı
Sadiyealp Oglumteksebebim bence yapma canım bi an korkuyorlar ve çok ağlıyolar ben bi kez yaptım nasıl ağladı
eslemsiii Oglumteksebebim çok rahatsız olsa uyumazdı bence. korkutma tabi yazık uykusunda sıçrar falan
Oglumteksebebim Feritasaf aynwn bende bunu düçündüm acaba korkarda hep sıçrar mı izi kalır mı diye en iyisi yapmıyayım
Nesli0504 Oglumteksebebim eğer emzik tutuyorsa uyanıkken ağzına emzik verip dene uyurken yapma bence de
anne15 Oglumteksebebim korkabilir uyuduğu için uyanıkken yapın ne kadarlık bilmiyorm oyuncakla oyalayıp hemen yapın rahatladığını anlayıncada cok ağlamaz